Sosyal medyada ücretsiz görsel ve video paylaşım uygulaması Instagram 6 yıl sonra logosunu değiştirdi.
Instagram’ın logosunda değişen tek şey renkler değil. Yukarıdaki karşılaştırmadan da görebileceğiniz gibi, renk geçişlerinde de değişiklikler var. Bazı renkler artık farklı yerlerde konumlandırılmıştır. Instagram logosundaki bu yeni değişiklik, uygulamaya kesinlikle daha fazla hayat katıyor ve onu giderek daha çekici hale getiriyor.
Renk tonlarını daha canlı ve parlak seçen Instagram dikkatleri daha da üzerine çekmeyi hedeflemiş gibi görünüyor.
Dünyaca ünlü bir uygulamanın böyle ufak değişikliklere ihtiyacı yokmuş gibi görünse de algısal ve psikolojik nedenlerle kullanıcıları üzerindeki etkisini arttırmaya yönelik olduğunu söylemekte fayda var.